top of page

真正的關心是...?

人生有時好似天氣一樣,變幻莫測,經歷情緒困擾都係一樣。外面好炎熱,望到外面嘅小朋友响公園玩得好開心,但我個心就落雨落唔停,欲哭無淚,開始萌生一啲負面嘅諗法,「唔通我一世就係咁過?」呢一份不甘心令我去尋求協助。


某輔導員第一次見面時,我坐低之後,輔導員好快就畀表格我去填:姓名、地址、電話…好多資料需要填,幾版紙嘅問題寫左我一段時間。


輔導員好唔耐煩同我講:「仲有15分鐘就要完結呢次輔導,無論有無處理任何問題都要收全費!」


我驚到心跳得好快,放低筆,抬頭望下個鐘:「啊!原來唔經唔覺已經過左30分鐘,點解你唔預先講我知填表係計時間?」


「係咁,唔好再填呢份啦,人地填表都係10分鐘左右,都唔明你點解填咁耐都未填完。依家比另一份你,呢份要即時填左佢!」

當我打開一睇---不自殺契約?!心好似石頭咁沉左下來,手拎住呢份沉重而冰冷嘅表格,第一次我地咩都無傾過就想我承諾嘢?


我坦白同輔導員講:「依家我唔會簽呢份不自殺契約。」


佢好疑惑嘅眼神望住我:「點解你唔簽?如果你自殺而事前又無同我講,我會覺得好遺憾。」


「究竟呢份嘢簽完係當我發生事上嚟保障你免去責任,定係你真心想我响想自殺時搵你?如果我同你關係好,我唔簽都會第一時間去搵你。但第一次見面我未同你熟絡,呢份文件我覺得好冰冷,我會同你建立更深嘅關係時,先再考慮簽定係唔簽。」


於我而言,真正嘅關心係會尊重當事人嘅選擇,陪伴、聆聽,以及共同經歷不一樣嘅旅程。


by Chocolate

37 views0 comments
bottom of page